10% zniżki

dla zamówień złożonych przez stronę!

Minimalne zamówienie 40zł, oferta czasowa, ważna do odwołania. Zniżka uwzględniona w koszyku. Promocje nie łączą się.

GODZINY OTWARCIA, ODBIORU

ul. Ślusarska 3
30-710 Kraków

POLITYKA COOKIES
POLITYKA PRYWATNOŚCI
REGULAMIN

LUNCH XL
30,00 zł

Zestaw dwudaniowy dostępny od poniedziałku do piątku 12:00-15:00

ZAMÓW Z MENU

Zamów z głównego menu. Dostępne codziennie, od 12:00 do 21:00.

Zobacz na naszym Facebooku co dziś na lunch

SPACER 3D

Wirtualny spacer po naszej restauracji (otworzy się w nowym oknie)

Zdjęcie: Gnocchi z polędwiczką wieprzową i grzybami

MENU

Zamów z głównego menu. Dostępne codziennie, od 12:00 do 21:00.

LUNCH XL
30,00 zł

Zestaw dwudaniowy dostępny od poniedziałku do piątku 12:00-15:00

ZAMÓW Z MENU

Zamów z głównego menu. Dostępne codziennie, od 12:00 do 21:00.

Zobacz na naszym Facebooku co dziś na lunch

SPACER 3D

Wirtualny spacer po naszej restauracji (otworzy się w nowym oknie)

Zdjęcie: Gnocchi z polędwiczką wieprzową i grzybami

MENU

Zamów z głównego menu. Dostępne codziennie, od 12:00 do 21:00.

Zdjęcie: Calzone

Zdjęcie: Risotto truflowe z parmezanem

Zdjęcie: Risotto truflowe z parmezanem

Zdjęcie: Krem z pomidorów i pieczonej papryki

Zdjęcie: Krem z pomidorów i pieczonej papryki

Zdjęcie: Pizza Prosciutto E Funghi

Zdjęcie: Makaron z kremem szparagowym i grillowanym łososiem

Zdjęcie: Makaron z kremem szparagowym i grillowanym łososiem

Zdjęcie: Sałatka z rukolą, chorizo, serem feta, czerwoną cebulą i cytrynowym winegretem

Zdjęcie: Sałatka z rukolą, chorizo, serem feta, czerwoną cebulą i cytrynowym winegretem

GODZINY OTWARCIA, DOSTAWY I ODBIORU

PIEC NA ZABŁOCIU
ul. Ślusarska 3
30-710 Kraków

POLITYKA COOKIES
POLITYKA PRYWATNOŚCI
REGULAMIN

GODZINY OTWARCIA, DOSTAWY I ODBIORU

PIEC NA ZABŁOCIU
ul. Ślusarska 3
30-710 Kraków

POLITYKA COOKIES
POLITYKA PRYWATNOŚCI
REGULAMIN

Dziękujemy za dokonywanie zamówień bezpośrednio ze strony

0
  • Nie możesz dodać "GNOCCHI Z POLĘDWICZKĄ WIEPRZOWĄ I GRZYBAMI" do koszyka, ponieważ produktu nie ma w magazynie.
0
Zamówienie
Twój koszyk jest pusty
    Dodaj kupon

    Nasze najnowsze posty:

    POLITYKA COOKIES

    Niniejsza Polityka dotycząca plików cookie wyjaśnia, czym są pliki cookie i w jaki sposób je wykorzystujemy, rodzaje plików cookie, których używamy, tj. informacje, które zbieramy za pomocą plików cookie i jak te informacje są wykorzystywane oraz jak kontrolować preferencje dotyczące ciasteczek. Więcej informacji na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy, przechowujemy i zabezpieczamy Twoje dane osobowe, znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

    Czym są ciasteczka?
    Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które służą do przechowywania niewielkich porcji informacji. Są one przechowywane na Twoim urządzeniu, gdy strona jest ładowana w Twojej przeglądarce. Te pliki pomagają nam w prawidłowym funkcjonowaniu strony internetowej, zwiększeniu jej bezpieczeństwa, zapewnieniu lepszego doświadczenia użytkownika oraz zrozumieniu, w jaki sposób strona internetowa działa, a także przeanalizowaniu, co działa i gdzie wymaga poprawy.

    Jak używamy ciasteczek ?
    Podobnie jak większość usług online, nasza strona internetowa może wykorzystywać pliki cookie w kilku celach. Nasze pliki cookie są w większości niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i nie gromadzą żadnych danych osobowych użytkownika.
    Pliki cookie innych podmiotów, które mogą być używane na naszej stronie internetowej służą głównie do zrozumienia, w jaki sposób strona internetowa działa, w jaki sposób użytkownicy zwiedzają naszą stroną internetową, by zapewnić bezpieczeństwo naszych usług, dostarczanie reklam spersonalizowanych pod użytkownika, oraz by usprawnić I przyśpieszyć interakcje użytkowników z naszą witryną.

    Jaki rodzaj ciasteczek możemy używać?
    Niezbędne: Niektóre pliki cookie są niezbędne, abyś mógł korzystać z pełnej funkcjonalności naszej witryny. Pozwalają nam utrzymywać sesje użytkowników i zapobiegać wszelkim zagrożeniom bezpieczeństwa. Nie zbierają ani nie przechowują żadnych danych osobowych. Na przykład te pliki cookie umożliwiają logowanie się do konta i dodawanie produktów do koszyka oraz bezpieczne dokonywanie transakcji.
    Statystyczne: Te pliki cookie przechowują informacje, takie jak liczba odwiedzających witrynę, liczba unikalnych użytkowników, które strony witryny zostały odwiedzone, źródło wizyty itp. Dane te pomagają nam zrozumieć i przeanalizować, jak dobrze działa witryna i gdzie wymaga poprawy.
    Marketingowe: Nasza strona może wyświetlać reklamy. Gdy to ma miejsce, pliki cookie słuyć będą do personalizacji reklam, które pokazujemy, tak aby były dla Ciebie znaczące. Te ciasteczka pomagają nam również śledzić skuteczność tych kampanii reklamowych.
    Informacje przechowywane w tych plikach cookie mogą być również wykorzystywane przez zewnętrznych dostawców reklam do wyświetlania reklam również na innych stronach internetowych w przeglądarce.
    Funkcjonalne: Jeśli używane – to są to ciasteczka, które obejmują osadzanie treści, takich jak filmy lub udostępnianie treści witryny na platformach społecznościowych.
    Wydajnościowe: Te pliki cookie pomagają nam przechowywać Twoje ustawienia i preferencje przeglądania, takie jak preferencje językowe, dzięki czemu jesteśmy w stanie usprawnić Twoją wizyt na stronie w przyszłości.

    Jak mogę kontrolować używanie ciasteczek?
    Podczas pierwszej wizyty na naszej stronie w dolnym rogu pojawi się informacja na temat używanych przez nasz ciasteczek. Po kliknięciu wyświetlą się używane przez nas na danej stronie ciasteczka: Niezbędne, Statystyczne, Marketingowe, Funkcjonalne I Preferencyjne. Możesz wyłączyć wszystkie – poza niezbędnymi. Jeśli chcesz zablokować wszelkie ciasteczka (nie jest to rekomendowane, gdyż ograniczy to funkcjonalność naszej strony) możesz tego dokonać w opcjach swojej przeglądarki (zablokować/usunąć pliki cookies). Aby dowiedzieć się więcej o tym gdzie znajdują się opcje w Twojej przeglądarce, jak zarządzać i usuwać pliki cookie, odwiedź wikipedia.org, www.allaboutcookies.org.

    POLITYKA PRYWATNOŚCI

    1. Definicje

    Administrator – oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych

    Przetwarzający Dane Osobowe („Procesor”) to podmiot, który przetwarza dane Klienta na zlecenie Administratora. Zasady przetwarzania są opisane w Umowie o Przetwarzaniu Danych Osobowych zawartej pomiędzy Procesorem a Administratorem,

    Sklep internetowy (“Piec na Zablociu”) to strona internetowa https://piecnazablociu.pl , za której pośrednictwem Klient może złożyć zamówienie.

    Dane osobowe: wszystkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej, w tym nr IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.

    Odbiorca oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, któremu ujawnia się dane osobowe, niezależnie od tego, czy jest stroną trzecią. Organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są jednak uznawane za odbiorców; przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania.

    Polityka: niniejsza Polityka Prywatności.

    Przetwarzanie oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.

    RODO: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 7 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

    Klient to osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończył(a) 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, bądź osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych.

    Złożenie zamówienia w rozumieniu niniejszego dokumentu, to czynność prawna dokonywana przy wykorzystaniu Serwisu Internetowego, podczas której Klient wyraża wolę zakupu towarów zgodnie z ich opisem oraz ceną.

    Zgoda osoby, której dane dotyczą oznacza dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, którym osoba, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwala na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych;

     

    Administrator Danych Osobowych:

    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych: pieczablocie@gmail.com.

    Odbiorcami danych są m.in.: GRAND AM Sp z o.o. oraz podmioty świadczące usługi teleinformatyczne Administratorowi np.: zarządzanie stroną, pocztą elektroniczną, płatności online, hosting itp.

    Klient ma obowiązek posługiwania się podczas korzystania z Systemu Informatycznego tylko i wyłącznie z własnych danych osobowych pod groźbą naruszenia obowiązującego prawa w tym zakresie oraz dóbr osobistych osób trzecich.

    Korzystanie z Serwisu Internetowego nie wymaga utworzenia konta użytkownika. Klient może skorzystać z możliwości dokonania zakupu towarów bez założenia konta w Sklepie Internetowym.
    Administrator zbiera dane użytkowników w zakresie niezbędnym do świadczenia usług oferowanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

    2. Przetwarzanie danych osobowych

    Cele w jakich mogą być przetwarzane Twoje dane osobowe w związku z wykorzystywaniem naszego sklepu internetowego:

    2.1 Obsługa zamówienia złożonego przez formularz na stronie Sklepu Internetowego,

    Administrator może przetwarzać dane osobowe wszystkich osób korzystających ze Sklepu Internetowego (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii), a także rejestrować aktywność Klientów w Sklepie Internetowym w logach systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach dotyczących systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora). Zebrane w logach informacje mogą być przetwarzane przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Administrator może przetwarzać również te dane w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania nim, a także w celach analitycznych i statystycznych.

    2.2 Do celów obsługi płatności internetowych za zamówione usługi za pośrednictwem Sklepu Internetowego,

    Podmiotem obsługującym płatności online jest firma Przelewy24. Skorzystanie z opcji płatności przez internet jest dobrowolne. Niepodanie danych osobowych koniecznych do przeprowadzenia płatności przez internet skutkuje brakiem możliwości złożenie zamówienia online. Ich przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest Klient i GRAND AM Sp z o.o. lub do podjęcia działań na żądanie tych osób przed zawarciem umowy. (art. 6 ust. 1 lit b) RODO). Administrator nie otrzymuje i nie przechowuje poufnych informacji klientów (takich jak numery kart). W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z płatnościami klient może skontaktować się bezpośrednio z Przelewy24 poprzez formularz: https://www.przelewy24.pl/pomoc/formularz-kontaktowy lub poprzez infolinie dostępną od 8 do 24 pod numerem telefonu +48 61 642 93 44.

    2.3 Do celów marketingowych,

    Klient musi wyrazić oddzielną, wyraźną zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych do celów marketingowych. Zgoda jego jest dobrowolna i nie ma wpływu na realizację zamówienia lub korzystanie z Systemu Informatycznego.

    a) wyświetlaniu Klientowi treści marketingowych, które nie są dostosowane do jego preferencji (reklama kontekstowa), w tym w formie bannerów internetowych, tekstów reklamowych lub funkcjonalności typu „Push”;

    b) wyświetlaniu Klientowi treści marketingowych, które są dostosowane do jego preferencji (reklama behawioralna), w tym w formie bannerów internetowych, tekstów reklamowych lub funkcjonalności typu „Push”;

    c) kierowaniu e-mailowych powiadomień o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe (usługa newslettera).

    d) kierowaniu powiadomień SMS o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe (usługa newslettera).

    2.4 Do prowadzenia analiz aktywności i preferencji Klientów w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług,

    2.5 Ewentualne ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami.

    3. Pliki cookies oraz podobna technologia

    Administrator wykorzystuje cookies oraz podobne technologie (local storage) przede wszystkim w celu dostarczania Klientowi usług świadczonych drogą elektroniczną oraz poprawy jakości tych usług. W związku z tym Administrator oraz inne podmioty świadczące na jego rzecz usługi analityczne oraz statystyczne korzystają z plików cookies, przechowując informacje lub uzyskując dostęp do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Klienta (komputer, telefon, tablet itp.). Szczegółowe informacje znajdują się w naszej Polityce Cookies.

    4. Okres przetwarzania danych osobowych

    Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas realizacji usługi, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora.

    Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, a po tym okresie, jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania, dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.

    5. Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych

    Osobom, których dane dotyczą, przysługują następujące prawa:

    prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych – na tej podstawie osobie zgłaszającej żądanie Administrator przekazuje informację o przetwarzaniu danych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym są ujawniane, i planowanym terminie usunięcia danych;

    prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie Administrator przekazuje kopię przetwarzanych danych dotyczących osoby zgłaszającej żądanie;

    prawo do sprostowania – Administrator zobowiązany jest usuwać ewentualne niezgodności lub błędy przetwarzanych danych osobowych oraz uzupełniać je, jeśli są niekompletne;

    prawo do usunięcia danych – na tej podstawie można żądać usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;

    prawo do ograniczenia przetwarzania – w razie zgłoszenia takiego żądania Administrator zaprzestaje wykonywania operacji na danych osobowych – z wyjątkiem operacji, na które wyraziła zgodę osoba, której dane dotyczą – oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np. zostanie wydana decyzja organu nadzorczego zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych);

    prawo do przenoszenia danych – na tej podstawie – w zakresie, w jakim dane są przetwarzane w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą – Administrator wydaje dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w formacie pozwalającym na ich odczyt przez komputer. Możliwe jest także żądanie przesłania tych danych innemu podmiotowi – jednak pod warunkiem, że istnieją w tym zakresie techniczne możliwości zarówno po stronie Administratora, jak również tego innego podmiotu;

    prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych – osoba, której dane dotyczą, może w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych, bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu;

    prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych – osoba, której dane dotyczą, może w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych, które odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu Administratora (np. dla celów analitycznych lub statystycznych albo ze względów związanych z ochroną mienia); sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie;

    prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, osoba, której dane dotyczą, ma prawo ją wycofać w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody.

    prawo do skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza stosowne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, osoba, której dane dotyczą, może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    6. Zgłaszanie żądań z realizacją praw

    Wniosek dotyczący realizacji praw podmiotów danych można złożyć poprzez email do Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Jeżeli Inspektor nie będzie w stanie zidentyfikować osoby składającej wniosek na podstawie dokonanego zgłoszenia, zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje.

    Wniosek może być złożony osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika.

    Odpowiedź na zgłoszenie powinna zostać udzielona w ciągu miesiąca od jego otrzymania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu o maksymalnie kolejne dwa miesiące – Administrator poinformuje wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia.

    Odpowiedź udzielana jest za pośrednictwem poczty elektornicznej. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, tego zażąda, informacji można udzielić ustnie, o ile innymi sposobami potwierdzi się tożsamość osoby, której dane dotyczą.

    7. Przekazywanie danych poza EU

    Poziom ochrony danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) różni się od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu Administrator przekazuje dane osobowe poza EOG tylko gdy jest to konieczne, z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:

    współpracę z podmiotami, przetwarzający dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej;

    stosowanie standardowych klauzul umownych, wydanych przez Komisję Europejską;

    stosowanie wiążących reguł korporacyjnych, zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy;

    w razie przekazywania danych do USA – współpracę z podmiotami uczestniczącymi w programie Tarcza Prywatności (Privacy Shield), zatwierdzonym decyzją Komisji Europejskiej.

    Administrator zawsze informuje o zamiarze przekazania danych osobowych poza EOG na etapie ich zbierania.

    8. Bezpieczeństwo danych osobowych

    Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny, zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.

    Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.

    9. Zmiany polityki prywatności

    Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje począwszy od 30 stycznia 2022 r.

     

    REGULAMIN

    1. Definicje

    Stronami umów o świadczenie usług drogą elektroniczną są: Restauracja oraz Klient realizujący zamówienie online na stronie piecnazablociu.pl

    Restauracja to Piec na Zabłociu należąca do firmy:

    GRAND AM Sp z o.o.
    ul. Ślusarska 3 lok 2
    30-710 Kraków
    NIP 6762539479

    Klient to osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, bądź osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Klientem może być osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat, ale nie ukończyła 18 lat w zakresie, w jakim może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa tj. w drobnych bieżących sprawach życia codziennego.

    System Informatyczny to oprogramowanie wykorzystywane przez Restaurację za pośrednictwem, którego Kupujący może zamówić w Restauracji oferowane przez nią produkty.

    Zamówienie w rozumieniu niniejszego dokumentu, to czynność prawna dokonywana przy wykorzystaniu oprogramowania, podczas której Kupujący wyraża wolę złożenia zamówienia na oferowane produkty zgodnie z ich opisem oraz ceną.

    Płatność to czynność polegająca na zapłacie ceny za zamówienie w wybrany sposób podczas składania zamówienia na stronie. Dostępne formy płatności to gotówka, płatność kartą debetową / kredytową, płatność Blikiem I poprzez konta. Płatności bezgotówkowe realizowane są przez partnera – firmę Przelewy24.

    Administrator Danych Osobowych to:

    GRAND AM Sp z o.o.
    ul. Ślusarska 3 lok 2
    30-710 Kraków
    NIP 6762539479

     

    Podmiotem Przetwarzającym Dane Osobowe w rozumieniu Regulaminu jest:

    GRAND AM Sp z o.o.
    ul. Ślusarska 3 lok 2
    30-710 Kraków
    NIP 6762539479

     

    2. Postanowienia ogólne

    W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy dokument jest Regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Serwisu Internetowego. Restauracja oraz Klient zobowiązują się do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu.

    Wszystkie informacje zawarte i wyświetlane poprzez Serwis Internetowy, odnoszące się do towarów i usług, łącznie z ich cenami, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego.
    Zakazane jest korzystanie z Serwisu Internetowego przez Kupującego w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający uzasadnione interesy Restauracji. W szczególności Kupujący nie będzie podejmował czynności, które mogłyby narazić Restaurację na jakąkolwiek szkodę majątkową lub wizerunkową.

    Klient oświadcza, że podane przez niego dane w formularzu zamówienia, w szczególności adresowe oraz adres email są zgodne, prawidłowe i kompletne. W przypadku podania fałszywych danych lub nienależących do Klienta, Restauracja może powiadomić o tym fakcie Administratora, który niezwłocznie może usunąć zamówienie Klienta oraz zawiadomić odpowiednie organy państwowe.

    Jeśli są przeprowadzane transakcje za pomocą danych Klienta, Klient musi ponieść za nie koszty, jeżeli nie zawiadomił Restauracji niezwłocznie po wykryciu faktu o bezprawnym wykorzystaniu swoich danych.

    3. Przyjmowanie i realizacja zamówień

    Warunkiem skorzystania z usług Serwisu Internetowego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.

    Kupujący składając zamówienie zobowiązuje się podać swoje prawdziwe i kompletne dane wymagane przez System Informatyczny i przyjmuje do wiadomości, że składa zamówienie z obowiązkiem zapłaty.

    Restauracja zastrzega sobie prawo do potwierdzenia złożenia zamówienia oraz poprawności danych za pomocą telefonu lub poczty elektronicznej. W przypadku braku kontaktu z Klientem, niepełnych danych, podejrzenia, że dane nie są prawdziwe, należą do osób trzecich lub zastosowana promocja nie należy się Klientowi, Restauracja ma prawo zamówienie anulować.

    Jeśli Klient złożył zamówienie z wykorzystaniem promocji, upustu ceny i innych preferencji, do których nie miał prawa to zobowiązuje się zapłacić pełną cenę. Restauracja ma prawo do weryfikacji uprawnień Klienta do zakupu towaru i usług na preferencyjnych warunkach w trakcie realizacji zamówienia.

    4. Dodatkowe informacje odnośnie zamówień składanych online

    Umowę między Klientem a Restauracją uważa się za zawartą po dokonaniu przez klienta zamówienia na stronie, wyborze czasu dostawy /odbioru I dokonaniu płatności lub wyboru opcji płatności przy odbiorze / dostawie.

    Restauracja ma prawo anulować potwierdzone zamówienie w przypadkach:
    – naruszenia zasad opisanych w punkcie 3 Regulaminu,
    – awarii lub ograniczeń technicznych lub organizacyjnych, które uniemożliwiają lub mocno utrudniają realizację zamówienia,
    – wystąpienia braku odpowiednich środków lub produktów do wykonania zamówienia, którego Restauracja nie mogła przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
    -w przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości, iż podane przez Klienta dane są nieprawdziwe, należą do osób trzecich, Klient nie posiada zdolności do czynności prawnych w rozumieniu prawa cywilnego.

    Restauracja zobowiązuje się niezwłocznie, w miarę możliwości zamieścić informację na swojej stronie internetowej mówiącej o występujących ograniczeniach lub braku możności realizacji Zamówień (np. brak danych dań w menu Lunch, niedsotępność dostawy przez określony czas).

    Restauracja potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji wyświetlając Kupującemu odpowiednią informację na ekranie urządzenia, na którym Kupujący dokonał zamówienia. Dodatkowo Kupujący otrzyma stosowną wiadomość e-mailem. Wykonanie przez Restaurację jednej z wyżej wymienionych czynności jest jednoznaczne ze skutecznym przekazaniem Kupującemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.

    Podany czas realizacji zamówienia należy traktować jako planowany i jego przekroczenie nie jest traktowane jako uchybienie w realizacji zamówienia i nie stanowi podstawy do reklamacji.

    5. Formy płatności

    Kupujący składając zamówienie wybiera jedną z dostępnych form płatności: gotówka lub płatność poprzez strone internetową piecnazablociu.com obsługiwaną przez firmę Przelewy24.

    Uregulowanie należności przez Klienta na rzecz Restauracji za pośrednictwem płatności online równoznaczne jest ze spełnieniem świadczenia przez Klienta na rzecz Restauracji.

    W przypadku dokonania zapłaty online Restauracja przyjmie zamówienie do realizacji tylko wtedy, gdy partner Przelewy24 potwierdzi otrzymanie środków. Dokument potwierdzenia przekazania środków na koncie Kupującego nie jest wystarczający. W przypadku, gdy Restauracja anuluje zamówienie opłacone online, Przelewy24 na zlecenie Restauracji dokonają zwrotu płatności w tej samej formie, w jakiej zostały przekazane one Restauracji. Zlecenie zwrotu płatności nastąpi nie później niż w terminie 72 h od dnia otrzymania informacji o anulacji zamówienia i dyspozycji zwrotu środków. Za datę dokonania zwrotu przyjmuje się datę złożenia przez Restaurację dyspozycji zwrotu należnej kwoty u Operatora Płatności Przelewy24.

    W przypadku złożenia przez Klienta zamówienia z płatnością gotówkową za zwrot środków w uzasadnionych przypadkach odpowiedzialna jest Restauracja, a Przelewy24 nie ponosi odpowiedzialności za realizację zwrotu środków płatności gotówkowych przez Restaurację.

    Przelewy24 zastrzegają sobie prawo odmowy obsługi płatności dokonywanych przez Klienta, w szczególności pojawienia się wątpliwości co do legalności transakcji, z tytułu której następuje płatność lub legalności samej płatności. Z powyższym względów odbioru płatności może odmówić Restauarcja oraz Partner obsługujący płatności.

    Restauracja oraz Przelewy24 nie ponoszą odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Klienta dyspozycji płatności, a także za niezrealizowanie oraz opóźnienie w przekazaniu należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Klienta nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają zrealizowanie transakcji płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od Restauracji lub Operatora płatności.

    Restauracja wystawi odpowiednie dokumenty Klientowi potwierdzające dokonanie sprzedaży w terminie przewidzianym ustawowo.

    W przypadkach pytań lub wątpliwości Klient powinien skontaktować się z Restauracją za pomocą telefonu (533 112 352) lub poczty elektronicznej (pieczablocie@gmail.com).

    6. Prawo odstąpienia od umowy przez klienta

    Przed spełnieniem świadczenia przez Restaurację Klient może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny, przy czym uprawnienie to może być wykonane do momentu, w którym Restauracja przystąpiła do realizacji zamówienia.

    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient zobowiązuje się poinformować Restaurację w drodze jednoznacznego oświadczenia poprzez kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 533 112 352 z Restauracją nie dłużej niż 5 minut od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Po tym czasie zamówienie nie może być odwołane ani zmienione, chyba że Restauracja wyrazi na to zgodę. Poinformowanie Restauracji o chęci odstąpienia od umowy za pomocą poczty elektronicznej nie jest wystarczające do skutecznego odstąpienia od umowy.

    Jeśli Klient dokonał zapłaty online środki zostaną zwrócone przez Przelewy24 w ciągu 14 dni roboczych a 72h od momentu otrzymania od Restauracji zlecenia zwrotu środków.

    7. Reklamacje

    W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dostarczonym zamówieniu, Klient poinformuje Restaurację niezwłocznie o zaistniałym fakcie telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.

    Reklamacja Klienta zostanie rozpatrzona do 14 dni od powzięcia o niej informacji. Klient zostanie powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji w drodze elektronicznej.

    Reklamację można złożyć również w formie elektronicznej poprzez przesłanie jej treści do Resturacji na adres pieczablocie@gmail.com.

    Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, telefon, adres e-mail, datę złożenia zamówienia, data realizacji zamówienia, wskazany adres realizacji zamówienia oraz szczegółowy opis składanych zastrzeżeń.

    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne lub dla potrzeby pełnego wyjaśnienia Restauracja wystąpi o ich uzupełnienie, jeszcze przed rozpatrzeniem reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji ulega przedłużeniu do momentu uzupełniania danych przez Klienta składającego reklamację.

    Restauracja rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Restauracja może odmówić rozpatrzenia reklamacji złożonych po upływie 90 dni od ujawnienia się przyczyn reklamacji.

    Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wyłącznie na adres e-mail przypisany do Konta danego Klienta lub na adres wskazany w samej reklamacji.

    8. Ochrona danych osobowych

    Szczegółowe informację dot. zasad przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce Prywatności.

    9. Postanowienia końcowe

    W celu poprawnej realizacji usług niezbędne jest posiadanie przez Klienta dostępu do internetu, aktywnego adresu e-mail oraz telefonu.

    W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

    Restauracja zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 2 dni od dnia publikacji. Brak akceptacji nowego brzmienia Regulaminu jest jednoznaczny z brakiem możliwości korzystania z Serwisu Internetowego.

    Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.

    Stan na 2022-01-30

    MENU
    12:00-21:00
    Codziennie

    Specjał szefa